Motorisch | blok
bij voorraad 0, reserveer!
Krukas BSA DB & DBD GoldStar | Gold Star N.E.B. crankshaftKrukas | crankshaft | Kurbelwelle DBD GoldStar N.E.B. Geassembleerd en gericht
1:1 passing in originele BSA B-series GoldStar carters (groot drive-side lager dus)
De balans factor van deze N.E.B. krukas is 58%, zoals OEM…€ 1.330,55 € 1.279,95Viton!
Oil-seal Krukas BSA DB & DBD GoldStar crankshaft seal 65-2505 VITONOil-seal Krukas BSA DB & DBD GoldStar crankshaft seal 65-2505
material = VITON!
you will maybe find cheap(er) BLACK seals from NBR elsewere, but nobody mentiones that the material of those is only heat resistant till +/- 100 °C…€ 16,95Made in England
BSA Gold Star inlaat klep 65-0647BSA Inlaat klep
Goldstar (CB DB DBD) Inlet Valve (Alpha valve no.V243)
Head Diameter: 1.850
Stem Diameter: 0.3100
Length: 4.18Made in England€ 21,98Made in England
BSA Gold Star uitlaat klep | EX | 65-2512BSA Uitlaat klep | Exhaust Valve
Goldstar (CB DB DBD) Exhaust Valve (Alpha V244)
Head Diameter: 1.531
Stem Diameter: 0.3485
Length: 4.100Made in England€ 21,98Made in England
BSA B32 & B34 | DB | DBD Gold Star klepveren SET 40-0168 | 40-0169BSA klepveren SET (2x2 veren tbv 1 kop)
40-0168 | 40-0169
Goldstar B32, B34 Gold Star Clubman (1955-1962)
Made in England€ 20,981,5mm 80°Sh
O-ring BSA Gold Star Fulcrum Pin 1.5mmO-ring for BSA Gold Star Fulcrum Pin
oil-feed side 1.5mm thickness
This is a special 80°sh Viton O-ring
very alcohol & oil resistant HD material
sold: each
& O-ring only ;-)
so order 2 if needed for Inlet & Outlet€ 1,382,0mm 80°Sh
O-ring BSA Gold Star Fulcrum Pin 2.0mmO-ring for BSA Gold Star Fulcrum Pin
oil-feed side 2.0mm thickness
This is a special 80°sh Viton O-ring
very alcohol & oil resistant HD material
sold: each
& O-ring only ;-)
so order 2 if needed for Inlet & Outlet€ 1,382,5mm 80°Sh
O-ring BSA Gold Star Fulcrum Pin 2.5mmO-ring for BSA Gold Star Fulcrum Pin
oil-feed side 2.5mm thickness
This is a special 80°sh Viton O-ring
very alcohol & oil resistant HD material
sold: each
& O-ring only ;-)
so order 2 if needed for Inlet & Outlet€ 1,38New
Pakkingset BSA B31 | B32 blok/bak compleet Excl. koppakkingPakkingset BSA B31 | B32 blok/bak compleet Excl. koppakking
BSA OEM: 308BSA
De koperenkoppakking is meestal uit te gloeien / herbruikbaar de andere papieren pakkingen gaan stuk bij demontage.
Tip: bestel een busje Perfect Seal…€ 33,50- Oliefilter BSA Triumph T150/T160/X75 BSA A75 Rocket 3 Oem 70-6571
Oliefilter BSA Triumph T150/T160/X75 BSA A75 Rocket 3
Oem 70-6571€ 7,20 -10%
BSA | Triumph hoofdlager 24-0724 | 70-9974BSA | Triumph hoofdlager
roller type single lip
A++ fabrikaat : Hepolite
BSA 24-0724
Triumph 70-9974
o.a. :
∙ BSA C15/B40 T/S(1967-), C25/B25/B44 T/S and D/S - Roller Type (1967-), B31/B33/B34 D/S (1946-59), B50 T/S & D/S…€ 39,95 € 35,95- BSA | Triumph | Ariel hoofdlager 24-0732 | 70-8003 | 12422-54
BSA | Triumph hoofdlager
A++ fabrikaat : NSK of Timken
BSA 24-0732
Triumph 70-8003
Ariel 12422-54
∙ D/S Ariel 200cc Colt,
∙ BSA Bantam (1948-71), C10/C11 (3&4 Speed), C12/C15/B40 Star/Sports, C25/B25 Ball race
∙ Triumph…€ 14,95 - BSA Engine mount bolt | stud KIT "singles" S/A B31 | B33 | GoldStar
BSA Engine mount bolt | stud KIT "singles" S/A
(Swing-Arm)
9 piece
As fitted to BSA B31,B32,B33,B34 incl. GoldStar CB/DB/DBD (1954-'63)motorblok/schetsplaten/frame€ 29,99 - BSA | Triumph | MJ1.1/8J kogellager | 70-1591 | 67-1240
BSA A75 Rocket 3 D/S,
A50/A65 Crankshaft D/S with ball race
Triumph T120 Crankshaft T/S (Imperial),
T150/T160 Trident Crankshaft D/S (1969-75).
C3 bearing
Sterling€ 36,98 Overhauled
B33 cilinderkop Gereviseerd incl. kleppen etc.B33 cilinderkop BIG-Fin ! anno 2021 zo goed als onvindbaar, niet in de UK, niet hier..
Deze is prof. gereviseerd, nieuwe kleppen (hepolite) , nieuwe klepveren (Hepolite) , nieuw klep geleiders (NOS) + zittingen keurig en prof.…€ 575,00- Tappet cover BSA B31 B33 Chroom 66-1936
Tappet cover op stoterstangtunnel BSA B31 B33 M33
66-1936
Nieuw | verchroomd!€ 8,99 - BSA Timing Cover Oil seal 66-1923
BSA Timing Cover Oil seal 65-1923
BSA B & M Group, timing cover seal.
As fitted to BSA B31,B32,B33,B34 and M20,M21,M33 models (1946-'63)2 x per motorblok
3 x op de latere Gold Star€ 2,95 - BSA M-series & B-series incl GoldStar Magdyno & Racing magneto Oil seal 65-2316
BSA Pre-Unit Singles (Val Page) magneto Oil seal 65-2316
M20
M21
B31
B32 comp
B32 GS
B33
B34 comp
B34 GS€ 3,70 Made in England!
Big-End BSA B & M-serie's B14 | 66-483 | 65-1614 | 66-481BSA Big End t.b.v. B & M-serie's
B31, B32, B33, B34, M20, M21, M22, M23, M24, M33 (1937-59)
OEM B14 | 66-483 | 65-1614 | 66-481
Engels fabrikaat! Hepolite
Premium Quality BSA Big End Bearing.
As fitted to :-
B31, B32, B33,…€ 229,95Made in England!
Big-End BSA GoldStar OEM B14GS | 65-1614 | 65-1321 | 65-1836BSA Big End t.b.v. GoldStar models
Alpha Big-end NOS & authentiek Engels fabrikaat!
OEM B14GS | 65-1614 | 65-1321 | 65-1836
Premium Quality NOS BSA Big End Bearing.
DB, DBD Goldstars 350 / 500 (1949-59) To fit con rod no's…€ 452,95Hepolite
BSA Olie pomp | Oilpump C | B | M models 65-2589 | 65-2619Origineel Hepolite Olie pomp voor BSA Pre - unit EEN cilinders
CNC geproduceert in hoge graad gietijzer welke veel minder vervormt dan de oude Mazak oliepompen, ook minder dan aftermarket ( al of niet geanodiseerde) aluminium…€ 340,98- BSA Cylinder Head Bolt ZB BB34 Gold star 65-1413
BSA Cylinder Head Bolt ZB BB34 Gold star 65-1413
€ 12,89
B2B EU & world
Actuele mededelingen
PostNL & DHL melden: Vanwege grote drukte kan het voorkomen dat je pakket langer onderweg is dan normaal. Houd de track&trace in de gaten voor de status van je bezorging. Bedankt voor je begrip!
Verzending | Versand | Postage
Tot | Bis | Untill : 21 Kg
- NL: afhankelijk brandstof toeslagen met basis prijs € 7,20
- DE: Ab € 11,29
- FR: € 19,25
- Other country's incl Scandinavia see in your shopping Bag
- verzendkosten zijn incl. 21% BTW (zijn wij verplicht), derhalve BTW voor bedrijven terug te vragen.