Levertijden

Motolab verzend:

Bestelde en betaalde goederen en artikelen tussen dinsdag en vrijdag, in volgorde binnenkomst orders *1).

M.b.t. levertijden, krijgen we wel eens de vraag: is het op voorraad?  of...: wat is de levertijd, dat staat er niet bij....

Als er geen voorraad vermeld staat, betekend dat ONBEPERKTE voorraad! Varierend van een 1/2 doos tot een pallet vol welke doorlopend wordt aangevuld:

Concreter:

Normaal gesproken is 98% van hetgeen aangeboden in de webshop van Motolab ons basis assortiment & op voorraad

Motolab is een voorraadhoudende winkel & groothandel, welke ook veel andere bedrijven en webshops beleverd.

Een klein deel (5 %)  van ons assortiment kan qua voorraad varieren, meestal door tussentijdse verkoop, maar komt veelal bij toe leveranciers vandaan waarvan wij hoofd dealer zijn en welke dat binnen 24 uur danwel 2 tot 3 werkdagen bij ons  "aanleveren". *) waarvan weer 2%  iets langer in beslag kan nemen omdat de fabriek in Italie of Duitsland staat, igv grote afwijkingen proberen we je er dan zeker over te informeren , vermeld daarom ook ff je telefoonnummer correct in het bestel proces, kunnen we overleggen of daarop gewacht kan/mag worden.

Voor de meeste orders geld binnen 1/2/3 werkdagen op de bus & meestal ook op de deurmat!

Disclaimer oktober 2020:

Door de Covid-19 perikelen, situationele lock-downs in verschillende landen (fabrieken lagere capaciteit of zelfs deels dicht) grotere transport druk bij transporteurs, lagere vracht vliegcapacieit, etc. etc. komen vertraagde aanleveringen voor, waarvan Motolab geen overzicht heeft en krijgt van die leveranciers en transporteurs..

Algemeen geld:

We doen er sowieso alles aan om bestellingen uiterlijk zaterdag's bij je te hebben mocht het een keer niet eerder lukken door de week, zodat je lekker kunt sleutelen in het weekende. Over het algemeen geld: Probeer voor 14.00u te bestellen, zodat het die zelfde dag nog verwerkt en verzonden kan worden. Na 14.00u kan dat de volgende dag worden

Natuurlijk kan het voorkomen dat een artikel net door een aantal andere klanten tegelijkertijd besteld/gekocht word, meestal is dat echter binnen 1 a 2 werkdagen weer aangevuld en wordt de order dan direct verder verwerkt..

 

Zaterdag, Zondag en Maandag kan er helaas niets verzonden worden, Dinsdag tot en met Vrijdag WEL!

afhalen is zolang Covid-19 speelt en wij niet gevacineerd zijn GEEN mogelijkheid! De RIVM Covid-19 afstandmaatregelen en adviezen m.b.t. afstand werknemers onderling maar ook klanten kunnen wij niet borgen momenteel.

 

Heb je een artikel per se op bepaalde dag nodig, omdat je een circuit dag / race hebt oid. Kun je altijd ff bellen of mailen om zekerheid te verkrijgen..

*1) Door de specialistische aard van het grootste deel van ons assortiment, werken we met zeer kundig gespecialiseerd personeel. Die zijn zeldzaam en igv PIEK drukte, niet zomaar bij te huren. waar rhet op neer komt: in voorjaar& feestdagen pieken kunnen order vertraagd verwerkt en verzonden worden.. Mensen met super veel haast en daar garantie op willen, kunnen beter direct bij de merk dealer bestellen tegen de daar geldende prijzen en service.

*) leveranciers zoals Brembo , BMW , Motogadget onderdelendelen tbv onze voorraad komen rechtstreeks bij die leveranciers vandaan en dus uit het buitenland! Die hebben wat vaker dan wij Nederlanders feestdagen etc. waarop vooral niet gewerkt word (meestal in het voorjaar) en lange zomer vakantie's (Italie/Brembo). Werkdagen moeten we hier dus echt letterlijk nemen en zijn helaas niet alleen Nederlanse werkdagen.. voor het overige zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Coronavirus (COVID-19)-Update

Deze situatie is bijzonder voor ons allemaal.
Maar ook in deze tijd helpen we je graag,
zoals 
je van ons gewend bent. 

Ook wij houden de ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19) nauwlettend in de gaten.

update: 29/09/20  
Naar aanleiding van de RIVM richtlijnen & eigen inzicht is er besloten dat we de 1,5M afstands regel BLIJVEN aanhouden en GEEN AFHAAL mogelijkheid hebben, om corona-besmetting te voorkomen. Wij hebben EN personeel EN binnen ons pand | ontvangst ruimte NIET de mogelijkheid de 1,5 M te waarborgen tussen klanten en personeel.

Ook wordt er door een deel van ons team thuisgewerkt! Dus je kan opeens een ander achtergrondgeluid horen dan normaal...
Soms vaker wat tragere reacties op email en telefoon (iets uitzoeken duurt immers op afstand wat langer) dan je gewend bent...
Weet je in ieder geval waarom.

Het kan dus gebeuren dat wij telefonisch iets minder goed bereikbaar zijn.
Wij willen je ook vragen zoveel mogelijk gebruik te maken van het online contactformulier.

Zo kunnen wij de support die je van ons gewend bent blijven voortzetten. 
Alvast bedankt voor je begrip en medewerking! 

Ten aanzien van leveringen en vooraden:

Motolab is zelf voorraadhoudend en onze magazijnen zijn goed gevuld. We hebben vrijwel geen chinese producten, echter wel heel veel EU fabrikaat uit Duitsland en Italie, o.a. Mahle, Bing, Brembo, Domino, zijn in fase 1 al gesloten geweest  e.a. is weer op gang vooralsnog, met zeker nog incidentele "hick-ups" van wat meer specifieke onderdelen . Ga niet bellen of mailen:"is dit wel op voorraad?" in principe is het immers op voorraad anders een paar werkdagen later weer !  Dergelijke vragen kosten ons erg veel tijd en staat daadwerkelijke levertijd alleen maar in de weg. Als er lever problemen blijken te onstaan, melden we dat zo snel mogelijk en zullen zonder omhaal de betalingen terug storten indien gewenst.. Tip: bestel VOOR dinsdag 12.00u, dan zul je het vrijwel altijd op zaterdag op de mat "mocht het een keer uitverkocht zijn"  zodast je tijd hebt om te sleutelen en daarna te rijden.. Bestel je op vrijdag pas, wordt alles spannender mbt levering, hoewel dat vaak nog lukt mits voor 12.00u besteld

We houden je op de hoogte (update: 29/09/2020)
Houdt in toenemende mate rekening met kans op vertraging er is nog niets gecommuniceerd vanuit de vervoerders, maar 1 & 1 = 2.. dat wel.. We hebben gemerkt dat situatie in een land snel kan veranderen, houd hier rekening mee. Zo kunnen er bijvoorbeeld pakketpunten zijn die individueel als (winkel)eigenaar besluiten om dicht te gaan.

Als er wel sprake is van verstoringen zullen we dit zo snel mogelijk met je communiceren.

Update PostNL 16/3 ( MOGELIJK vanaf oktober WEER/nog steeds van toepassing!)
PostNL volgt de richtlijnen van de overheid en houdt contact met de autoriteiten om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Consumenten hoeven tot nader order niet meer op een handheld scanner te tekenen voor ontvangst van een pakket. De bezorger zal dat namens de ontvanger doen door de laatste drie tekens van het nummer van paspoort of rijbewijs te noteren na ontvangst.  

postnl klantenservice. t.a.v. corona Klik

International Service alerts regarding expected delays: Click

Verkooppunt

 

Betaal optie's|Zahlung|Pay

Webshop:

Afhalen  :

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Verzending | Versand | Postage

Tot | Bis | Untill : 21 Kg

  • NL: € 5,40 of  € 6,98
  • DE: € 10,29
  • UK: € 11, 95
  • Other country's incl Scandinavia see in your shopping Bag
  • verzendkosten zijn incl. 21% BTW (zijn wij verplicht), derhalve BTW voor bedrijven terug te vragen.
© 2014 - 2020 Motolab | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel