Over Motolab

Sinds 1998 onder de naam Motolab98 opererend, vooral restauratie, revisie en tuning maar ook reparatie met alleen een werkplaats.

In 2011 onder de naam Motolab, begonnen met aanvullend de In- & verkoop van klassieke motorfietsen & onderdelen en dat sinds 2014 met een webwinkel. De reparatie/werkzaamheden werkplaats t.b.v. klanten zijn we mee gestopt in 2011, Revisie en tuning doen we (incidenteel) nog steeds!

Wat kan Motolab voor jou betekenen?

Een motorfiets met karakter, dat is onze passie. Omdat persoonlijke smaak, wensen en eisen nu eenmaal verschillen, is dat voor al onze klanten weer een andere motorfiets of detail(s) aan de motorfiets. Dit dicteert vaak maatwerk. Wij komen je daar graag aan tegemoet.

Wij rijden zelf motor en denken er een aardige kijk op te hebben inmiddels; van restauratie, verherbouw t/m tuning, daily driver en verre reizen.

Het motto is hier: voor "iedereen" leuk, geen "gebakken lucht" en "we doen het goed of liever niet"

wat in samengevat inhoud: fijne prijsstelling, waarvoor wij met het hele team voor je kunnen werken en het voor jou zeer interessant geprijst is. We doen ook niet aan onzin: zoals claimen dat iets goed is terwijl het onbezwezen (forum) hype ('s) is (of zijn).  En (chinese) rommel verkopen voor essentiele onderdelen, om maar de laagste prijs te kunnen bieden, doen we ook niet graag.. Beter is goede producten tegen een nette prijs, ook al is dat soms een iets hogere prijs...

Harold is de techneut en doet ook het advies werk:

qua motoren heeft hij zelf o.a.

  • BMW: R100GS '89 & R51/3 uit '51

(Harold zomer 2003 in Zweden op z'n R51/3 met Steib LS200, de "vloek" van een  zijspan is dat "iedereen" altijd mee "moet", de R51/3 berijd hij anno 2018 solo ;-) )

  • BMW R1200GS ADV TC
  • Husqvarna Vitpilen 701
  • Moto Guzzi: Lemans '79 met Daytona 4v blok

april 2007 op een getunede MG LeMans (Harold ergens in 2007 op een getunede Moto Guzzi LeMans)

  • BSA: o.a. M35-11 '35,  M20 '40 , B31 '54 , ZB34GS '49 , DBD34GS '58 & DBD34GS clubman '60
  • Triumph : 5T '49 met T100 alu  + Full race kit

Jip doet o.a. de boekhouding en webshop:

  • Een scooter, auto & paard

Siënna doet o.a. de webshop:

  • auto

Tijger:

  • Is de bandiet, tegenwerker & muizenjager hier

Meis:

  • Is de jongste 2e bandiet, tegenwerkster & ook vervent muizenjager (overigens wordt ook een lekkere mug, zelden afgeslagen)

Rene & Bert zijn o.a. ook de hulptroepen op beurzen ed

Rene:  BMW R50/2 & R60/2, R75/5, Honda CX500 caferacer

Bert: BMW R1200GS, BSA Empire Star '36, Harley Davidson(s), div. Trail motoren

 

Harold verscheen in een

Joe Bar "strip"

 

maar vooral:

Motolab is al ruim 39 jaar gespecialiseerd in:

  • Café racers in de engelse traditie, maar ook de "moderne" varianten;
  • BMW na oorlogse R-series 2V en 4V, R51 t/m R 1250;
  • Moto Guzzi grote en kleine Tonti modellen;
  • BSA voor- en na-oorlogs, pre unit modellen B & M-series + Goldstar ZB t/m DBD;
  • Triumph na oorlogs Pre unit en unit twins;
  • Sunbeam S7 en S8;
  • Lucas ook nieuwe ankers, grondplaten/koolborstels etc.;
  • Smiths teller onderdelen
  • Etc.

Wij bestellen/leveren onderdelen, van o.a.:

  • BMW o.a. "ab werk" van BMW, Siebenrock, eigen productie, etc.
  • Moto Guzzi OEM & Repro
  • Cafe racer onderdelen o.a. Brembo, Magura, Domino.e.a.
  • Brembo & Magura race & aftermarket verkoop punt
  • Engelse onderdelen N.E.B. dealer, Cronshaw reseller & de UK wordt o.a. zeer regelmatig bezocht;
  • Specifieke onderdelen op verzoek geleverd;
  • Etc.

Motolab is ook groothandel, wij leveren aan veel werkplaatsen, restaurateurs, winkels, webwinkels, groothandels, etc.  in binnen en buitenland, vraag gerust naar de mogelijkheden. Trade inqueries welcome!

  • Kamer van koophandel inschrijving noodzakelijk
  • website danwel foto's werkplaats, ed.
  • Minimale afname vereist
  • etc.

 

Dus, mail, of bel ons voor:

  • Advies; ALLEEN Europese merken! (geen Japanners, geen Harley's, ed..)
  • Aanbod in- en verkoop (klassieke) motor-onderdelen;
  • Werkplaats restauratie, revisie, tuning (alleen nog heel specifiek! geen reparatie ed) ook Dyno bank
  • Groothandel

Probeer zo compleet mogelijk te zijn (merk, type, bouwjaar, aanpassingen, al dan niet aangevuld met foto's, etc) en wij reageren zo spoedig mogelijk. Heb je geen reactie ontvangen? Check je SPAM/reclame folder.

 

Met vriendelijke Motorgroet

Team Motolab

De Flinten 21 | 7841GP Sleen | Telefoon +31 (0)591649709 | Email | KvK Emmen 51841959 | BTW NL001401428B34

Bezoek: wij hebben GEEN showroom (meer) en magazijn(en) zijn NIET voor publiek toegankelijk, derhalve ALLEEN vooraf bestelde en betaalde afhaal optie

Sorteer op

Per telefoon bereikbaar:

Standaard:  Woensdag- & donderdagmiddag 12.00 - 17.00 & vrijdagmiddag 12.00-15.00

andere momenten druk met inpakken vd pakketjes, inkoop ed.

Verkooppunt

 

 

Brembo

 

 

Click & Collect

Click & Collect (onder voorwaarden)(klik)

Dus GEEN spontane verkoop "aan de deur"

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Verzending | Versand | Postage

Tot | Bis | Untill : 21 Kg

  • NL: afhankelijk brandstof toeslagen met basis prijs € 7,20
  • DE: Ab € 11,29
  • FR: € 19,25
  • Other country's incl Scandinavia see in your shopping Bag
  • verzendkosten zijn incl. 21% BTW (zijn wij verplicht), derhalve BTW voor bedrijven terug te vragen.
© 2014 - 2024 Motolab | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel