Verzendkosten

Motolab is een winkel, werkplaats (tuning & revisie) en webwinkel.

Onze prijzen in de winkel bij afhalen zijn gelijk aan de webwinkel prijzen waarbij verzonden dient te worden.

Omdat wij voorstander zijn van een heldere en eerlijk werkwijze, waarbij het prijsbeleid dusdanig is dat het voor iedereen leuk is.  Jij als klant zo voordelig mogelijk en wij een gezonde marge.

wij vinden het dus eerlijk en helder dat elke klant krijgt waarvoor je betaald of wat je afneemt.

Daar hoort dus bij dat we niet alle kosten incl. verzenden verspreiden over alle artikelen, waardoor iemand die om de hoek woont en afhaalt mee moet betalen aan de verzendkosten van de ander. Dat vinden wij niet eerlijk en helder.

In geval van verzendkosten, waarbij dus artikelen degelijk en goed verpakt dienen te worden, werk en materialen benodigd (dozen, tape, verpakkingsmateriaal, etc.) zijn om dat uit te voeren, maar ook sprake is van transportkosten, door ons zelf (naar distributie centrum), door een koeriers dienst, proberen we dat EN zo Co2 neutraal en minst milieu belastend te doen daarnaast ook zo voordelig mogelijk, met degelijke betrouwbare verzendpartners, waarbij kans op "uitval" zo laag mogelijk is.

dit resulteert in een prijs per zending tot 31KG!  voor slechts € 6,95 binnen Nederland!

V.w.b. artikelen, veelal klein en licht, welke niet in een pakketpost hoeven, hanteren we brievenbus post. de ervaring heeft geleerd dat met de moderne post distributie systemen, enveloppen scheuren als er harde materialen in zitten, hoe dik die envelope ook is! sproeiers, stekkers, etc. gaan verloren of stuk...

Wij zijn dus gestopt met "ordinaire" enveloppen post, met een postzegel... dat gaat verloren en stuk en jij hebt geen spullen op tijd..   Wat we wel doen is brievenbus pakketten (met geregistreerde barcode) in daarvoor speciaal ingekochte brievenbus dozen (on gechlooreerd, zo milieu/co2 neutraal mogelijk), die kosten geld.

voor slechts € 5 aan verpakking en verzendkosten kunnen we je toch betrouwbaar je kleinere spullen sturen waarbij het vooral EN aankomt EN volledig aankomt!

Heb je iets besteld maar moet er nog iets bij? mail of bel gewoon, dan combineren we e.e.a. zodat je gee nadditioenle verzendkosten hebt.

Wij hopen dat je deze post/transport visie kunt waarderen!

Coronavirus (COVID-19)-Update

Deze situatie is bijzonder voor ons allemaal.
Maar ook in deze tijd helpen we je graag,
zoals 
je van ons gewend bent. 

Ook wij houden de ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19) nauwlettend in de gaten.

update: 29/09/20  
Naar aanleiding van de RIVM richtlijnen & eigen inzicht is er besloten dat we de 1,5M afstands regel BLIJVEN aanhouden en GEEN AFHAAL mogelijkheid hebben, om corona-besmetting te voorkomen. Wij hebben EN personeel EN binnen ons pand | ontvangst ruimte NIET de mogelijkheid de 1,5 M te waarborgen tussen klanten en personeel.

Ook wordt er door een deel van ons team thuisgewerkt! Dus je kan opeens een ander achtergrondgeluid horen dan normaal...
Soms vaker wat tragere reacties op email en telefoon (iets uitzoeken duurt immers op afstand wat langer) dan je gewend bent...
Weet je in ieder geval waarom.

Het kan dus gebeuren dat wij telefonisch iets minder goed bereikbaar zijn.
Wij willen je ook vragen zoveel mogelijk gebruik te maken van het online contactformulier.

Zo kunnen wij de support die je van ons gewend bent blijven voortzetten. 
Alvast bedankt voor je begrip en medewerking! 

Ten aanzien van leveringen en vooraden:

Motolab is zelf voorraadhoudend en onze magazijnen zijn goed gevuld. We hebben vrijwel geen chinese producten, echter wel heel veel EU fabrikaat uit Duitsland en Italie, o.a. Mahle, Bing, Brembo, Domino, zijn in fase 1 al gesloten geweest  e.a. is weer op gang vooralsnog, met zeker nog incidentele "hick-ups" van wat meer specifieke onderdelen . Ga niet bellen of mailen:"is dit wel op voorraad?" in principe is het immers op voorraad anders een paar werkdagen later weer !  Dergelijke vragen kosten ons erg veel tijd en staat daadwerkelijke levertijd alleen maar in de weg. Als er lever problemen blijken te onstaan, melden we dat zo snel mogelijk en zullen zonder omhaal de betalingen terug storten indien gewenst.. Tip: bestel VOOR dinsdag 12.00u, dan zul je het vrijwel altijd op zaterdag op de mat "mocht het een keer uitverkocht zijn"  zodast je tijd hebt om te sleutelen en daarna te rijden.. Bestel je op vrijdag pas, wordt alles spannender mbt levering, hoewel dat vaak nog lukt mits voor 12.00u besteld

We houden je op de hoogte (update: 29/09/2020)
Houdt in toenemende mate rekening met kans op vertraging er is nog niets gecommuniceerd vanuit de vervoerders, maar 1 & 1 = 2.. dat wel.. We hebben gemerkt dat situatie in een land snel kan veranderen, houd hier rekening mee. Zo kunnen er bijvoorbeeld pakketpunten zijn die individueel als (winkel)eigenaar besluiten om dicht te gaan.

Als er wel sprake is van verstoringen zullen we dit zo snel mogelijk met je communiceren.

Update PostNL 16/3 ( MOGELIJK vanaf oktober WEER/nog steeds van toepassing!)
PostNL volgt de richtlijnen van de overheid en houdt contact met de autoriteiten om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Consumenten hoeven tot nader order niet meer op een handheld scanner te tekenen voor ontvangst van een pakket. De bezorger zal dat namens de ontvanger doen door de laatste drie tekens van het nummer van paspoort of rijbewijs te noteren na ontvangst.  

postnl klantenservice. t.a.v. corona Klik

International Service alerts regarding expected delays: Click

Verkooppunt

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Betaal optie's|Zahlung|Pay

Webshop:

Afhalen  :

Verzending | Versand | Postage

Tot | Bis | Untill : 21 Kg

  • NL: € 5,40 of  € 6,98
  • DE: € 10,29
  • UK: € 11, 95
  • Other country's incl Scandinavia see in your shopping Bag
  • verzendkosten zijn incl. 21% BTW (zijn wij verplicht), derhalve BTW voor bedrijven terug te vragen.
© 2014 - 2020 Motolab | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel